Cum sa atrageti mai multi clienti cu ajutorul seo

Marea majoritate a potentialilor clienti sau abonati din toata lumea sunt online acum , mai mult decat oricand , din cauza  temerii generate de pandemia mondială , mai mult ca oricând, populația din toată lumea cumpără în special online și plătește cu cardul , renunțând încet la cumpărăturile directe din magazinele fizice . Viețile se mișcă intr-un ritm rapid, iar oamenii caută o alternativa rapidă și usoară pentru achiziționarea produselor necesare pentru casă sau muncă ori care fac obiectul dorințelor lor . Acest lucru înseamnă că înainte să cumpere caută peste tot informații despre produse sau servicii și le compară , deoarece odată cu creșterea ofertei , potențialul cumpărător a devenit tot mai pretențios și exigent așa că verifică toate detaliile existente despre produs , caracteristici tehnice sau fizice , garanție și post-garanție , alternative ale produsului sau serviciului și prețul produsului sau serviciului pe internet înainte să comande . Principala modalitate de căutare online a informațiilor este prin intermediul motoarelor de căutare și în special prin Google deoarece cea mai mare parte dintre căutări se fac prin intermediul dispozitivelor mobile ( telefon și tabletă ) și indiferent de sistemul de operare al acestora ( windows , linux , android , ios ) pagina de căutare setată by default de aceste dispozitive este cea de la Google . Mai sunt și alte motoare de căutare disponibile însă cota de utilizare a acestor motoare totalizată este de circa 3,75 % , deci aproape nesemnificativă . Luând în considerare aceste aspecte , acesta este unul dintre cele mai bune momente pentru a investi in optimizarea ( SEO sau search engines optimization ) site-ului dumneavoastră pentru motoarele de căutare online . Atragerea acestor consumatori cheie ( foarte mulți ) este calea de a vă dezvolta afacerea prin atragerea și creșterea numărului de clienți , care în mod automat se va reflecta în creșterea volumului de vânzări și cresterea profitului obținut , care sunt principalii indicatori economici pentru creșterea sănătoasă a unei afaceri .

Publicitatea de tip pay-per-click nu mai aduce rezultate 

Rezultatele obținute prin rularea de campanii de promovare utilizând serviciile de publicitate de tip pay-per-click furnizate de Google , Youtube , Facebook și alte agenții nu mai aduc în ultima perioadă rezultate satisfăcătoare , nici măcar mediocre în ceea ce privește costurile comparativ cu randamentul obținut . Vă poate spune oricine care lucrează în acest domeniu ( dacă este sincer dezinteresat și nu are nevoie să vă preia ca și client ) dar cu siguranță cei mai mulți dintre dumneavoastră știți asta din propria experiență pe buzunarul dumneavoastră ( cum se spune la noi ) . Competiția este tot mai mare , costul unui click este foarte mare în condițiile în care sunt mulți concurenți pe aceleași cuvinte targetate , peste 95 % dintre clickuri nu aduc cumpărători ci mai degrabă curioși sau concurenți care vă provoacă cheltuieli prin accesarea repetată a anunțurilor dumneavoastră , conversiile sunt foarte mici sau chiar zero așa că dacă afirmăm că acest tip de publicitate este fără valoare ( pe termen mediu și lung ) nu greșim cu nimic . Publicitatea de tip pay-per-click nu aduce rezultate decât în perioada în care rulați aceste campanii ( în 85 % dintre situații nu aduce rezultate satisfăcătoare nici în perioada desfășurării campaniei de publicitate ) .

Noi am desfășurat sute de campanii de tip pay-per-click cu cheltuieli lunare de circa 1500 de lei lunar în medie  ( în unele cazuri cheltuielile lunare au fost de 3.000 pînă la 6.000 de lei lunar ) pentru fiecare campanie publicitară și rezultatele obținute au fost foarte slabe cu rată de conversie de sub 1 % sau chiar zero ( o să vină alții așa zisi specialiști care de fapt nu fac seo ci doar setează niște campanii pe Google Ads sau Facebook să vă spună că nu este adevărat , că ei obțin rezultate excelente …. nu îi credeți pe cuvânt … au nevoie de clienți și când o să câștige clienți și nu vor aduce rezultate o să inventeze mii de motive …noi vă spunem că vă mint și nu vă informează corect , vă ascund unele detalii importante sau vă arată doar unele exemple pozitive – foarte rare – doar din dorința să vă atragă ca și clienți ) .  În momentul în care nu vă mai permiteți să plătiți acest tip de publicitate foarte costisitor , afacerea dumneavoastră dispare și nimeni nu o să vă mai găsească pagina în căutări , dacă singura dumneavoastră opțiune de publicitate a fost să rulați acest tip de campanii de tip pay-per-click . Pentru companiile care doresc să î-și dezvolte afacerea pe termen lung nu există doar această opțiune și cea mai bună soluție este să folosească în paralel atât servicii de publicitate de tip pay-per-click ( cu buget redus ) dar și servicii de optimizare SEO . Vedeți în continuare aproape toate argumentele logice și științifice , fără nici un interes direct și analizați la rece dacă aceste argumente au acoperire în realitate .

Avantajele optimizării SEO 

Deși rezultatele se observă mai greu ( durează câteva luni să înceapă să se observe rezultatele ) decât în cazul altor tipuri de marketing , deși pare scump ( în realitate este cea mai ieftină soluție de promovare online raportată la rezultate și durată , care vă scutește de cheltuieli mult mai însemnate pe termen mediu și lung ) totuși optimizarea pentru motoarele de căutare este singura soluție viabilă pe termen lung pentru afacerile în dezvoltare . Care sunt avantajele aduse de traficul organic prin motoarele de căutare pe internet  ? 

Conștientizare. Vizibilitatea în motoarele de căutare a cuvintelor cheie vizate pune afacerea dvs. în fața potențialilor clienți în același mod ca și când ați face reclamă și stimulează gradul de recunoaștere a mărcii.

Branding. Vizibilitatea în jurul termenilor de căutare comercială și a interogărilor informaționale legate de zona dvs. de afaceri poate avea un avantaj super pozitiv de branding sau de creare a unui brand în domeniu . Marca dvs. poate fi asociată ca una de maximă de încredere de către căutătorii care pun întrebări , pe măsură ce efectuează cercetarea care va duce la o comandă sau achiziție . Puteți deveni o voce autoritară în jurul unui subiect ( produs – serviciu – renume  ) sau în domeniul dumneavoastră de activitate .

Credibilitate și încredere. Clasarea site-ului dvs. între primele rezultatele organice ale căutărilor va influența pozitiv credibilitatea percepută de publicul care caută produse sau servicii oferite și de către compania dumneavoastră . Mulți utilizatori ignoră anunțurile plătite și au încredere în rezultatele organice ( mai mult ca sigur și dumneavoastră săriți peste anunțurile promovate de Google și mergeți direct la primele rezultate de sub anunțurile plătite – așa fac peste 92 % dintre cei care caută ceva pe Google ) . A fi vizibil oferă companiei tale ștampila de încredere foarte importantă în credibilitatea și seriozitatea afacerii . De asemenea, existența unor semnale pozitive puternice provenind de la diverse recenzii , calificativele bune și buna reputație online va aduce multe beneficii suplimentare afacerii dvs .

Traficul site-ului web. Creșterea traficului pe site-ul web vă oferă mai multe oportunități de a vă conștientiza afacerea și de a educa o perspectivă cu privire la motivele pentru care vizitatorii ar cumpăra de la dvs. Totodată în mod logic mai mult trafic aduce mai multe comenzi , mai multe comenzi aduc încasări mai mari și dacă afacerea este gestionată corect încasările mai mari aduc profit mai mare . Din toate acestea rezultă o dezvoltare a afacerii în ansamblu .

Cost pe click gratis . Traficul din căutarea organică obținut ca urmare a creșterii poziției site-ului dumneavoastră în clasamentul motoarelor de căutare este gratuit și de maximă calitate ( cei care ajung la dumneavoastră în site ajung ca urmare a căutării și ca atare sunt direct interesați de produsul sau serviciul dvs –  șansele să cumpere sunt mult mai mari decăt în cazul celor care văd anunțurile plătite și intră pe site-ul dvs doar din curiozitate ) . Dezvoltarea acestei vizibilități va necesita timp și efort (bani), dar nu există o taxă directă pentru fiecare afișare sau click și în final este de sute de ori mai ieftin raportat la rezultate versus durată și scutirea de alte cheltuieli publicitare .

Rentabilitatea investiției (ROI). Traficul organic al motorului de căutare poate oferi un ROI ( Return Of Investment = returnarea investiției )  îmbunătățit față de formele tradiționale de mass-media plătite și cu siguranță poate îmbunătăți PPC Cost ( Pay per click cost = cost per click ) . Deși SEO nu este nici foarte ieftin , nici ușor de realizat , în general va fi mult mai rentabil decât toate celelalte tactici de marketing pentru a oferi conștientizare a mărcii și trafic relevant către site-ul dvs. web.

Durabilitate. Spre deosebire de marketingul de căutare plătit , traficul organic nu se oprește în momentul în care nu mai plătiți servicii de publicitate  . Ca atare, eforturile de dezvoltare a traficului organic pot susține o afacere atunci când cheltuielile de marketing sunt reduse sau chiar inexistente .

Rată de clic (CTR) îmbunătățită. Un procent mai mare de utilizatori dau clic pe rezultatele organice. Deși există excepții de la această regulă, veți genera mai multe clicuri dintr-o înregistrare organică foarte bine plasată decât dintr-un anunț plătit foarte bine plasat. Mai multe clicuri per total. Pentru a maximiza vizibilitatea și clicurile, veți dori să aveți înregistrări în rezultatele plătite și organice. Experimentarea la nivel de cuvinte cheie este necesară aici pentru a vedea dacă plătiți pentru clicuri pe care le-ați obține gratuit sau creșteți numărul total de clicuri și CTR atât în ​​plată, cât și organică – dar pentru a maximiza cu adevărat rezultatele, este necesară o vizibilitate puternică în plată și organică.

Domeniul de aplicare. Există atât de multe interogări noi în fiecare zi, încât pentru a maximiza domeniul de aplicare, veți avea nevoie de o vizibilitate organică foarte puternică. Nu veți dori să plătiți pentru tot felul de clickuri pe toate cuvintele cheie sau să faceți publicitate plătită pentru fiecare conținut de pe site-ul dvs. web.

Avantaj strategic. Vizibilitatea în căutarea organică nu este rapidă sau ușoară – ceea ce este un lucru bun și rău în același timp . Odată ce v-ați stabilit pozișia în rezultatele organice ale căutărilor , concurenții dvs. nu pot pur și simplu să își cumpere poziția organică (presupunând că ați făcut lucrurile în mod corect ). Acest lucru poate oferi un avantaj strategic față de concurență dacă poziția lor în clasament se bazează pe căutare plătită . Ei vor avea de plătit pentru fiecare click pe când dumneavoastră primiți toate vizitele gratis ca urmare a clasării afacerii dumneavoastră în topul căutărilor pe Google sau alte motoare de căutare .

SEO sau Pay-Per-Click ?

Este imposibil să răspundem la această întrebare fără a lua în considerare situația unică a fiecărei afaceri în parte . O afacere locală care se adresează doar unei anumite zone geografice cum ar fi un sat , un oraș sau un județ cu puțină concurență și cu cerință pentru doar câțiva clienți potențiali pe săptămână ar putea dezvolta o vizibilitate bună în rezultatele căutării locale și organice, cu o cheltuială mică sau doar cu promovare locală la costuri mici .

Un nou magazin online de comerț electronic care concurează cu o pagină de rezultate de la emag , altex , dedeman sau alți giganți  online probabil va avea mari dificultăți în căutarea organică cel puțin pe termen scurt și mediu deoarece așa cum am arătat în paragrafele de mai sus rezultatele optimizării seo se observă doar în timp și durează minim 3-4 luni pînă la primele rezultate vizibile .

Dacă aveți nevoie de clienți potențiali astăzi sau foarte urgent , atunci soluția cea mai rapidă este să apelați la serviciile de tip pay-per-click oferite de Google , Youtube , Facebook și alte agenții de publicitate ( deși nu aveți nici o garanție că o să primiți comenzi și o să faceți vânzări nici cu acest tip de servicii oferit de către giganții în domeniu ) . Asta este însă foarte costisitor și vă ține permanent în această capcană a cheltuielilor foarte mari alocate pentru publicitate . Pe termen mediu și lung este o soluție foarte costisitoare care vă micșorează foarte mult randamentul și profitul afacerii dumneavoastră .

Dacă aveți în vedere dezvoltarea afacerii pe termen lung cea mai bună soluție este să mergeți în paralel cu serviciile de tip pay-per-click și în acelați timp cu serviciile de optimizare seo . Pe parcurs , după ce apar rezultatele serviciilor de optimizare puteți reduce considerabil cheltuielile cu publicitatea de tip pay-per-click sau în multe cazuri puteți renunța definitiv la aceste servicii . Banii economisiți ca urmare a reducerii bugetului de publicitate sau chiar a renunțării la aceste servicii se vor adăuga acum la profitul dumneavoastră , dar numai acesta ar fi avantajul deoarece optimizarea SEO aduce în general clienți deciși să cumpere , astfel că rata de conversie ( transformarea vizitatorului în cumpărător ) este mult mai mare decât în cazul altor tipuri de publicitate .

Profitați de avantajele SEO

Profitati de regulile de optimizare a motoarelor de căutare si de strategiile de marketing pe rețelele sociale pentru a vă asigura ca va pregătiti afacerea pentru succes atunci cand vine vorba de cumpărături online. Prin conectarea la site-ul dvs. web la retelele sociale si prin utilizarea tehnicilor de marketing online pe retelele sociale , cum ar fi Instagram Reels, veți trimite oamenii direct pe site-ul dvs. web. Aceasta arată motoarele de cautare care sunt deja populare si de incredere in industria dvs.

Credeti sau nu, acest tip de conectare externa vă poate stimula SEO-ul fara a fi nevoie sa modificați elemente din site-ul web. Există chiar si site-uri de socializare care sunt create pentru conectarea externă, cum ar fi Pinterest. Utilizarea Pinterest pentru site-ul dvs. de comerț electronic ar putea insemna o grămadă de trafic si, prin urmare, o foarte mare credibilitate.

Pe masură ce tendințele se schimbă și afacerile de pe piașă scad, vă veți pregăti pentru succes pe termen lung in orice tip de piață. Tendința cumpărăturilor online merge către direcția căutărilor și informărilor in viitorul apropiat si ar trebui sa profitati de ea cu ajutorul serviciilor de optimizare seo .

SEO este o strategie pe termen lung

Ideea principala atunci cand vine vorba de SEO este ca tot ceea ce faceți astăzi , este menit sa funcționeze pentru afacerea dumneavoastră pe termen lung. Este foarte putin probabil ca optimizarea SEO pe care o faceți astăzi sa dea roade mâine . De fapt, este aproape imposibil singura șansă ar fi ca produsul sau afacerea dumneavoastră să fie fără nici o concurență , însă chiar și în acest caz teoretic , tot ar dura 2-3 sau chiar mai multe luni pînă să atingeți prima pagină google a căutărilor .

Este nevoie de ceva timp pentru ca realizarile sa fie vizibile in motoarele de cautare.

Acestea fiind spuse, trebuie să vă mentineti pana cand realizările dau roade. Profitati de fiecare pagina si de fiecare paragraf al site-ului dvs. de comert electronic daca doriti sa profitati de avantajele SEO. Aceasta include utilizarea de pe platforma dvs. de comert electronic. Chiar daca aceste beneficii nu sunt atinse pana in câteva luni , puteti fi liniștiti stiind ca intregul dvs. site web este pregatit pentru afluxul de clienti noi pe care il va obtine.

Trebuie sa va ganditi la SEO in termeni si obiective pe termen lung cu progrese pe termen lung. Pe măsură ce continuați sa invătati si să vă dezvoltați, site-ul dvs. web va putea sa se extindă și să devină o afacere de succes  in mediul online.

Alte avantaje ale optimizării SEO

Spre deosebire de celelalte tehnici de marketing digital ( pay per click , social media , email marketing , sms marketing și altele ) , optimizarea seo include toate celelalte tehnici utilizate de aceste servicii în această denumire , deoarece pentru creșterea poziției site-ului în clasamentul motoarelor de căutare este nevoie cel puțin de următoarele :

  • optimizarea conținutului paginilor , imaginilor sau articolelor din site-ul dumneavoastră , care aduce un plus de calitate și originalitate atât pentru dumneavoastră cât și pentru vizitatori
  • semnale sociale care sunt realizate prin postarea , distribuirea și distribuirea de linkuri și conținut în profile , apgini , grupuri și comunități în toate rețelele sociale
  • backlinkuri care sunt realizate prin plasarea unor ancore pe cuvintele cheie ( link către site-ul dumneavoastră plasat pe cuvintele cheie pentru care se dorește creșterea poziției în clasamentul motoarelor de căutare ) aferente optimizării , conținute în materialele postate în bloguri private , forumuri , directoare web , portaluri online , platforme de anunțuri și altele
  • advertoriale publicitare referitoare la afacerea beneficiarului postate în diverse bloguri private , forumuri , portaluri web și alte platforme online
  • trafic web care este obținut prin postarea de linkuri , poze sau imagini cu link încorporat , articole care conțin linkuri către site-ul dvs , comentarii la articole cu link încorporat sau banere publicitare în alte platforme online cu trafic mare , trimiterea de campanii publicitare prin email , sms , whatsapp , telegram sau alte servicii de mesagerie

Relatia dintre Trafic, SEO si Vanzari

Aducerea traficului pe site-ul dvs. ofera companiei dvs. posibilitatea de a face mai multe vanzari. Cresterea vanzarilor va creste autoritatea cu motoarele de cautare. Cresterea autoritatii dvs. face parte dintr-o strategie SEO excelenta.

Totul este sudat impreuna. Aveti nevoie de o strategie pentru a obtine mai multi vizitatori care sa ii convinga sa realizeze mai multe cumparaturi pentru a obtine mai mult profit.

Daca nu o aveți , nu va faceti griji . O vom stabili și dezvolta împreună . Examinati în principiu acesti pasi:

  • Realizati o strategie SEO solidă, valabilă pe termen mediu și lung , pentru afacerea și site-ul dvs. de e-commerce.
  • Obtineti mai mult trafic organic ( natural sau gratuit ) catre pagina dvs., deoarece oamenii va găsesc site-ul web prin cautarea cuvintelor în motoarele de căutare și nu este nevoie să plătiți publicitate .
  • Acei oameni găsesc la dumneavoastră în site produse si / sau servicii de care au nevoie sau care le plac .
  • Motoarele de cautare identifică și indexează traficul în creștere dar și vânzarile.
  • Autoritatea site-ului dvs. web creste treptat și asta aduce cu sine o mai mare credibilitate .
  • Poziția site-ului dvs în clasamentul Google crește treptat și generează tot mai mulți vizitatori .
  • Mai multi cumpărători vin gratuit pe site-ul dvs., deoarece il gasesc prin căutarea cuvintelor cheie targetate .

Aceasta este o modalitate extrem de eficientă de a profita de noua strategie de optimizare SEO orientată catre consumator care este partea cea mai importantă a acestui mecanism .

Livrarea Serviciilor SEO

Dupa ce ati aflat toate aceste informatii despre E-Commerce SEO si importanța acestuia, este posibil să vă simțiti coplesiti. Construirea unei strategii eficiente de optimizare a motoarelor de căutare este dificilă, mai ales atunci când faceti parte dintr-o piata saturată, cum ar fi cea de comert online însă întotdeauna se poate obține mai mult de la afacerea dumneavoastră .

De aceea suntem aici să vă ajutăm . Cu serviciile SEO pe care echipa noastră le practică de peste 15 ani , cu succes garantat , site-ul dvs. de comert electronic poate avea succes pe această piață saturată de atâtea magazine online în toate nișele de activitate . Avem experiența necesară dar mai presus de toate avem și logistica necesară pentru a obține rezultate în acest domeniu de activitate super competitiv .

Experiența în optimizarea SEO

Referitor la experiența noastră putem furniza următoarele detalii esențiale în analizarea și selectarea agenției care se va ocupa de serviciile de optimizare necesare pentru afacerea dumneavoastră :

  • avem peste 15 ani de experiență în acest domeniu
  • am lucrat și lucrăm pentru sute de afaceri din toate domeniile de activitate
  • am lucrat și lucrăm pentru afaceri din : Marea Britanie , Franța , Olanda , Spania , Elveția , Statele unite și România
  • pentru toate afacerile la care am lucrat am obținut rezultate foarte bune
  • din peste 950 ( doar 954 de afaceri am reușit să le rememorăm la un inventar succint , însă aproape sigur mai există câteva zeci de afaceri care nu le mai ținem minte , deoarece au trecut peste 15 ani de când lucrăm în acest domeniu ) de afaceri în segmente diferite de activitate , pentru care am prestat servicii de optimizare  am avut o singură nereușită ( mai precis am obținut rezultate bune privind creșterea poziției în clasamentele motoarelor de căutare însă nu am reușit să obținem exact rezultatele dorite – asta și din cauza unor factori externi , respectiv încăpățânarea proprietarului afacerii privind unele modificări și adaptări necesare ) .
  • am lucrat și lucrăm în continuare pentru afaceri din toate domeniile de activitate , de la domeniile specifice industriei pentru adulți ( xxx , escorte , videochat , tube-uri video ) la prestări de servicii în diverse domenii de activitate , magazine online cu jucării , magazine online cu piese auto , magazine online cu haine și încălțăminte , servicii funerare , agenții imobiliare , portaluri de anunțuri diverse și așa mai departe .

Domenii de activitate pentru care am lucrat și lucrăm în continuare

Așa cum se întâmplă în cele mai multe cazuri , doar vorbele nu sunt de ajuns . Deoarece suntem transparenți și serioși vă punem la dispoziție și dovezi care să ateste informațiile diin acest articol . Dacă doriți să vedeți o mică parte dintre beneficiarii serviciilor  noastre este suficient să dați click pe linkurile din paragrafele de mai jos și o să ajungeți direct în paginile web ale acestora . Lucrăm de peste 15 ani în acest domeniu și am avut cel puțin 950 de clienți pe parcursul timpului , dacă nu cumva mult mai mulți , așa că este dificil să îi enumerăm pe toți aici . Aici găsiți o foarte mică parte dintre aceștia și este posibil să nu fie nici cei mai mari și nici cei mai relevanți pentru dumneavoastră ( deși pentru noi toți au fost și sunt deosebit de relevanți , deoarece fără ei noi nu am fi putut progresa și continua această muncă minunată , așa că le mulțumim tuturor celor care au fost sau care încă sunt clienții noștrii )

– amenajari inerioare și exterioare , uși de garaj , jaluzele verticale , rulouri exterioare , marchize , obloane , etc

– servicii funerare Bucuresti , monumente funerare , servicii funerare sector 1 București , pompe funebre

– echipamente de protecție , costume de protecția muncii , încălțăminte de protecție și altele

– agenție de comunicare , realizare campanii de crowdfunding , campanii de public relations

– depozit materiale de construcții , instalații termice , instalații electrice , hidroizolații și alte materiale

– escorte București , dame de companie , saloane de masaj , escorte și saloane de masaj erotic , anunțuri adult , escorte premium Romania și altele

– cărți pentru copii , cărți de colorat , cărți educative , best sellers , cărți cadou , cărți pentru părinți

– servicii funerare oradea , repatriere decedați , ajutor de înmormăntare , pompe funebre oradea

– încălțăminte damă , încălțăminte bărbați , pantofi sport , curele , genți și alte accesorii de modă

– jucării pentru copii ,  accesorii pentru copii , aparate multifuncționale , foto-video , cărucioare copii

– agenție de turism , rezervare sejururi turistice , cazare în regim hotelier , portal de comerț , anunțuri imobiliare

– portal de anunțuri online , producător de costume pentru ceremonii , magazin de cosmetice , jucării de 10

– portal de anunțuri auto în Romănia , portal de anunțuri utilaje de construcții , portal pentru locuri de muncă

– bijuterii online ,   ceasuri și alte accesorii , artă erotică , site de prezentare , rochii xxl elegante

– portal de știri și noutăți din Neamț , portal de anunțuri gay România , rețele de bloguri private

– portal  world auto market , portal de călătorii și vacanțe , portal de micro jobs , reviste online

– Platformă de promovare pentru afaceri , reprezentanță auto , certificare iso9001 , liste firme România , platforme publicitare gratuite , produse naturiste și cosmetice , detectivi particulari , trafic pentru website

– ecografe philips , platformă de socializare , magazin tratamente naturiste , platformă tip marketplace , prăjituri și torturi , articole pentru pescari și vânători , platforme de tip video tube , portal de știri mondene

– site de prezentare pentru agenție seo , importator de produse cosmetice , rețea de distribuție , ecografe samsung , portal de finanțare pentru afaceri , platformă de finațare start-up , birou de avocat arad , blog privat

– agentie imobiliară Piatra Neamț , portal international de anunțuri , servicii de email marketing , site dezvoltator imobiliar , restaurant și pizzerie Florești , magazin online uleiuri de CBD și altele .

Acestea sunt doar o parte dintre afacerile din diverse domenii de activitate , care au beneficiat și beneficiază în continuare de serviciile oferite de către agenția noastră . Mai presus de experiență și pasiune pentru munca pe care o facem însă este vorba și de infrastructura creată pe parcursul acestor ani de muncă în acest domeniu , deoarece fără o infrastructură serioasă nu se pot obține rezultate . Am observat pe parcursul timpului sute de agenții sau freelanceri care spun că oferă servicii seo sau servicii de marketing digital și am constatat cu stupoare că aceștia nu aveau nici măcar site-ul lor propriu , de cele mai multe ori aveau un subdomeniu gratuit oferit de diverse platforme care oferă spațiu și șabloane pentru crearea unor așa zise site-uri web care de fapt sunt niște sub-domenii alocate gratuit pentru amatori care vor să aibă o pagină pe internet .

Din păcate aceștia întelegeau prin seo și marketing digital efectiv crearea unor conturi pe Google Ads sau Facebook ads și crearea unor campanii de promovare prin aceste platforme sau alte platforme care oferă servicii de publicitate de tip pay-per-click . Din păcate asta nu înseamnă seo și nu înseamnă nici servicii de marketing digital . Pentru a oferi servicii de optimizare este nevoie de infrastructură online deosebit de vastă care să ne poată ajuta să livrăm servicii care aduc rezultate . Ca atare menționăm că deținem și utilizăm cea mai completă și complexă infrastructură online din România care cuprinde  748 de site-uri web proprii ( doar costurile cu menținerea rezervării acestor domenii ne costă anual circa 11.500 de euro ) , avem 3 servere proprii colocate în 3 data centere diferite ( colocare care costă anual circa 4200 de euro ) , avem 72 de servere virtuale ( VPS ) închiriate de la diverse companii de hosting în diverse zone ale globului ( care costă circa 9500 de euro anual ) avem 38 de conturi de reseller hosting la alte companii de hosting web ( care costă alte 3800 de euro anual ) , avem zeci de pagini în toate rețelele sociale , avem zeci de profile personale în toate rețelele sociale , avem sute de conturi de editor sau utilizator în rețele de bloguri private și forumuri online , avem baze de date cu sute milioane de adrese de email și numere de telefon ale firmelor sau persoanelor fizice din toată lumea ( le-am achiziționat treptat pe parcursul timpului și au costat circa 38.000 de euro ) , avem sute de teme și pluginuri wordpress pentru toate tipurile de afaceri online ( au costat circa 16.000 de euro ) , avem scripturi si template-uri , avem softuri speciale de editare audio-video-foto sau crawlere utilizate în munca noastră care au costat și acestea mii de euro , avem zeci de terabiți de backup și diverse informații stocate și multe , multe altele care nu are rost să le enumerăm . În asta constă infrastructura noastră și dacă totuși vi se pare insignifiant calculați doar căt timp este nevoie să pierdeți pentru a vă loga în panoul de administrare la 748 de site-uri web si în peste 1972 de pagini , profile si conturi în rețelele sociale , bloguri și forumuri și apoi să creați materiale și articole , să le postați , să le distribuiți , să le repostați , să le redistribuiți și tot așa pînă obțineți rezultatele dorite …

Concluzie de final…

Daca sunteti interesat de creșterea popularității și rentabilității afacerii dumneavoastră , soluția perfectă este să apelați serviciile de optimizare SEO cu strategii dedicate pentru afacerea dumneavoastră , și în mod sigur o să putem să vă ajutăm în atingerea acestor deziderate și să aducem afacerea dumneavoastră direct în fața publicului larg . Dacă cumva considerăm că nu vă putem ajuta ( deși asta nu sa întâmplat pînă acum ) o să vă comunicăm și acest lucru chiar dacă ar fi un punct negativ pentru noi , deoarece suntem onești și serioși . Nu promitem ce nu putem face și în același timp facem tot ceea ce promitem , indiferent de volumul de muncă necesar pentru atingerea obiectivulor și îndeplinirea promisiunilor . Asta este diferența între noi și ceilalți : experiență , pasiune , onestitate , seriozitate și foarte multă muncă .

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *